tisdag 3 januari 2012

Jul och Begravning. Och nu 2012






Så var julen överstökad.
Begravningen bortgjord
och nu är det helt plötsligt 2012.

Vart tar tiden vägen?

Julen var supermysig. Var så mysigt att få vara i Kristina och Mats stuga, mysa med hundarna
och göra nåt jag inte är van vid. Alltså, att inte fira med min familj.
Men det gick superbra, och jag gör gärna om det.
Även fast jag och hjärtat i stort sett bestämt att vi ska vara hemma nästa år.

Begravning vart det ju också. Fruktansvärt var det, grät större floder än vad jag trodde att jag skulle. Men det var en superfin begravning, och allt gick mycket fint tillväga. Vila i Frid, Helge. <3

Och för tre dagar sedan blev det ett nytt år också.
Jag tycker tiden bara springer iväg. Känns som nyss man var 7 år, och stog och väntade på att år 2000 skulle smälla in. Såklart, medans man lyssnade på Markoolio, "Millenium två". Haha.

Well, jag har inte alltför mycket att dela med mig utav .
Lägger upp nån bild, lägger mig i sängen och sussar sött och hoppas på att det nya året har nånting extra bra att erbjuda!

God Jul och Gott Nytt År, till er. Sådär i efterhand! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar