torsdag 27 oktober 2011

Upptagen.

Har varit upptagen dom senaste dagarna. eller ja. Kanske inte upptagen, men jag har haft väldigt väldigt ont och inte riktigt orkat med allting som vardagen för med sig. Jag har mest bara försökt ta det lugnt och göra sånt jag klarar av. Därav inget bloggande.

I Tisdags så var jag och hjärtat i Östersund över dagen. Var så skönt att bara få vara tillsammans i några timmar, titta i affärer, shoppa lite och ta en fika och bara vara vi.
Helmysig dag med min man! <3

Igår hade jag fruktansvärt ont, så igår vart det nästan ingenting gjort. Städade toan och bytte gardiner, det var typ det dagen bestod av.

Idag har jag varit ute ett tag. Kikat omkring, varit hos pappa på Galleri Katten. Var riktigt skönt med en promenad, även fast jag hade sällskap av en krycka att stödja mig mot. Men det gick bra ändå.
Ska tillbaks på katten imorgon och skriva ut lite bilder. Det är ju nämligen utställning för medlemmar nu på Lördag. Så kom och kika. Kanske ser ni nåt ni tycker om, och blir lite shoppingsugna ;)
Det svåra nu blir ju bara att försöka hitta 2 bilder som jag verkligen verkligen vill skriva ut, och försöka få sålt. Är ju så himla svårt att välja, när man har så många bilder som är ens favoriter. Men nog ska jag klura ut det!

Funderar även på att starta en till blogg, eller fixa en hemsida, så jag kan börja sälja lite bilder. Då kommer det finnas i vykortsstorlek, A4 och A3 att välja mellan. Och det är ju inte helt fel =)
Vet att det finns några stycken som är lite sugna på bilder jag tagit. Så varför inte liksom? :)

Ska upp på Pigg och Frisk senare också, ska köpa träningskort och förmodligen köra ett litet pass ikväll :)
Kommer bli härligt att komma igång igen!
Men det blir en riktig mjukstart ikväll, iallafall om jag ska fortsätta ha så här ont.

Så. Det var väl det jag hade att uppdatera just nu iallafall.
Inget livsviktigt liksom, men det är ju alltid nåt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar