lördag 17 december 2011

Juligt.

Har precis bakat två satser med lussebullar!
Har tända ljus och lyssnar på julmusik.

Känns verkligen att det är precis bara en vecka kvar tills julafton.
Julkänslan börjar komma mer och mer :)

På Onsdag åker vi upp till Umeå, och kommer att bo hos Sandra.
Sen blir det att fira julafton hos Fredriks mamma och hennes sambo i deras stuga.
Lite smått nervös över att fira jul med hjärtats familj. Aldrig gjort det förut.
Medans han har firat jul med min familj två gånger :)
Men det kommer säkerligen bli hur mysigt som helst!
Älskar Fredriks familj. Dom är som min andra familj.
Och Kristina har ju gjort det så fruktansvärt mysigt i stugan, så det kommer bli hur bra som helst!
Hade ju ställt in oss på att fira jul hemma hos oss, bara jag och Fredrik. Men nu blir det ju inte så, pga begravningen och allt. Känns så onödigt att åka upp den 21a och vara på begravningen den 22a och sen bara sätta sig på bussen hem direkt efteråt. Mycket lättare att stanna kvar över jul :)

Sen kommer ju mamma och pappa upp också och ska vara hos bror, så vi kommer ju få träffa hela min familj också, även fast det inte blir på självaste julafton. :)

Nu ska jag bara stressa klart med dom sista julklapparna på Måndag, så allt är klart inför resan. :D

Nu ska vi pallra oss över till Samuel. Han skulle bjuda på Jägermeister. Men blir nog bara en snabbis.
Sen ska jag hem till lussebullarna igen, lägga mig under en filt i soffan och försöka krya på mig.
Kanske kan Jägermeistern hjälpa till lite på traven, vem vet. ;)

Puss på finaste Fredrik! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar