fredag 16 december 2011

Mysdag igår


Drogs med på Luciatåg på Ylvas dagis. Jag, Fredrik och Siv gick dit och kikade på alla barn!
Fint sjöng dom och det var hur mysigt som helst =)
Alla föräldrar m.fl stog och huttrade medans jag stog med jackan öppen, febrig och jävlig, svettandes som en tok! Haha.
Bjöds även på lussebullar, pepparkakor, kaffe/glögg m.m.
Väldigt trevligt att få se på faktiskt! :D

Har inte hänt alltför mycket idag.
Har varit ute två rundor och inte gjort mycket alls.
Varit fruktansvärt frustrerad pga att soc ska sätta in mina pengar så jag ska ha dom den 16e varje månad. Men inte fick jag några pengar inte!
Fick till slut (pust) tag på min sockvinna, och det visade sig att hon hade bytt avdelning och egentligen inte ska vara min "sockvinna" mer. ... lite less vart man ju.
Men hon skulle hjälpa mig den här månaden.

Så får jag se vem jag får nästa månad. Hoppas inte det är den där sura kärringen iallafall. Då går jag i taket och blir knäpp!!

Wellwell. Mina pengar kommer på Måndag, så det är väl bara att klara sig tills dess.
Hittade en helt ny norsk kofta på Röda Korset idag, för 150 kr!!!!!!!!
Den var bara använd 2 gånger, och hon som hade den innan hade köpt den för 1500 kr!!
Inte alls dåligt att få den för 150 kr då inte ;)
Men tyvärr, eftersom mina pengar inte kom idag, så får jag vänta med att hämta den tills på Måndag :) 

Mycket som händer nästa vecka.
Så fort jag får mina pengar, ska jag handla klart alla julklappar och skynda mig att packa in dom. Sen blir det lite julstäd, och på Onsdag åker vi upp till Umeå..igen..
På Torsdag blir det begravning för Fredriks farfar. <3
Och på Fredag blir det shopping med mamma, pappa, bror och Fredrik eftersom mamma och pappa inte kommer upp förrän då.
Och på Lördag..ja då..då är det ju Julafton! Längtar fruktansvärt :D
Är helt skogstokig i julen.. hahaha.
Vilket kanske inte är helt uppskattat av alla ;)

Men anyways.
Tror jag ska ta och lägga mig i soffan under en filt, hosta och snörvla lite, och slänga igång en film!

Trevlig helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar