tisdag 20 december 2011

Stress.











Stressar och stressar.
Packar, och städar.
Fixar dom sista julklapparna

och längtar efter det där andetaget när allt är klart och man kan pusta ut.

Har hittills idag sprungit omkring och fixat dom sista julklapparna.
Har packat in säkert 10000 st nu eller nånting. Känns som det iallafall.
Skrivit julkort och fixat och trixat hit och dit.

Imorgon åker vi till Umeå. Och jag är stressad så det snart glöder om mig.
Måste packa ikväll, bada Ville, klippa klorna, m.m.

Men det kommer bli fruktansvärt skönt att komma iväg en stund!
Kommer sakna Ville fruktansvärt mycket bara eftersom vi inte kommer att ta med honom till Umeå utan han kommer vara hos Siv.
Känns inte alls kul att lämna honom i nästan en hel vecka, när det bara är jobbigt att lämna han en helg.
Men det går väl ändå :)

sitter och skriver ut fler julkort nu.
Har ju måååånga man måste skicka en julhälsning till. :) 



Är helt slutkörd. Och inte nog med det så vägrar förkylningen ge med sig.
Går och känner mig hängig dygnet runt och hostan plågar livet ur mig.
Måste nog önska mig nya lungor i julklapp tror jag.
Mina behöver nog vila ett tag. :/ haha.

Nu! Tänker jag sätta mig i soffan, andas lite och sen fixa resten.
Tror packningen får vänta tills imorgon faktiskt.
Orkar inte ikväll.
Sådeså! :P 




pyss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar